preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vela Luka"

Login

Upisi u prvi razred osnovne škole

Office 365 za škole

Nastava na daljinu

Pronađite videolekcije klikom na sliku:

Ulaz u virtualne učionice

 

 

 

Posjeti...

Vremenska prognoza

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 11. 2010.

Ukupno: 912958
Ovaj mjesec: 2540
Ovaj tjedan: 389
Danas: 17
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu
Autor: Administrator , 15. 4. 2020.

Poštovani roditelji,

prvo vam se želimo zahvaliti na trudu i strpljenju. Novonastala situacija traži od svih nas drugačiji pristup učenju i podučavanju, a od vas traži da u ovom trenutku, možda više nego ikad budete uključeni u rad škole. Naime, prema uputama MZO za vrednovanje i ocjenjivanje nastave na daljinu važno nam je naglasiti da je svima nama u prvom planu dobrobit samih učenika koje kvalitetnim povratnim informacijama treba poticati na učenje. Pritom je ocjenjivanje u drugom planu.

Vrednovanje se ne oslanja, kao do sada, na poznavanje sadržaja kao glavni pokazatelj znanja, već treba obratiti pažnju i na druge elemente (samostalnost, kreativnost, mogućnost korištenja naučenog, timski rad…) , te će nastavnici prilikom vrednovanja te elemente uzimati u obzir. Svi učenici u ovom razdoblju trebaju dobiti i ocjenu iz aktivnosti u izvršavanju svojih obaveza, ali očekuje se od njih da samostalno rade na složenijim zadacima. U tim složenijim zadacima dobro je da roditelji budu upoznati s njima, ali nikako da se angažiraju u izradi i pisanju takvih radova umjesto učenika.

Vrednujemo i zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje. Da bismo to postigli, moramo pratiti rad učenika, poticati njihovu aktivnost i suradnju, kako s učiteljem tako i s drugim učenicima. Sadržaji koje nastavnici poučavaju i koje će kasnije vrednovati ocjenjivati biti će usmjereni na bitno, a osloboditi će se sporednih detalja ili činjenica.

Učiteljima je predloženo da koriste inovativne metode vrednovanja koje uključuju izradu projekata, plakata, rješavanje problema, izradu e-portfolija, istraživačke radove, praktične radove, projekte. U svim predmetima vrednovati će se aktivnost učenika preko diskusija i domaćih zadaća . Nadalje, moguće je da učenici naprave i jedan složeniji zadatak u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada, kritičkog prikaza ili problemskog zadatka i takav se rad može vrednovati rubrikom ili nekim drugim načinom koji jasno prikazuje elemente i kriterije vrednovanja. Dakle, barem dvije ocjene do kraja nastavne godine mogu dobiti svi učenici.

Za predmete u školama koji se izvode s tjednom satnicom od četiri sata tjedno (Hrvatski jezik i Matematika) usmeno ispitivanje poželjno je provesti jedanput do kraja školske godine, a posebno ukoliko učitelj ili učenik imaju dilemu oko zaključne ocjene, odnosno ukoliko nema dovoljno elemenata za zaključivanje ocjene. Za predmete s tjednom satnicom od tri sata tjedno usmeno ispitivanje preporuča se provesti ukoliko se učenika ocjenjuje ocjenom odličan ili ako nastavnik procijeni da nema dovoljno elemenata za zaključivanje pozitivne ocjene i da je ovo primjereni oblik ispitivanja.

Još jednom želimo podsjetiti da s obzirom na to da smo se svi našli u potpuno novoj situaciji i vrsti nastave, važno je da svi – učitelji, učenici i roditelji, imaju razumijevanja jedni za druge!

Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu možete otvoriti klikom na link.

Za sva vaša pitanja, možete se obratiti razrednicima, predmetnim učiteljima ili stručnim suradnicima privatnom porukom u Yammeru.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju