« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Učenici novinarske grupe i web tima uređuju mrežne stranice i bave se školskim novinarstvom. Oni prate različita zbivanja u školi i izvan nje i objavljuju ih na webu. Njihov rad možete pratiti na ovim stranicama i na naslovnoj stranici škole.
Istraživanje Sveučilišta Concordian u Montrealu pokazalo je da glazbena škola razvija talent koji je djeci urođen, stvarajući dugoročne pozitivne promjene na mozgu te djeca istovremeno postaju i inteligentnija.
Kada djeca počnu svirati neki instrument između šeste i osme godine, motoričke im se vještine puno brže razvijaju, kao i dio mozga koji je zadužen za planiranje i izvršavanje kretnji.
Takva koordinacija koju iziskuje sviranje instrumenta ima blagotvoran utjecaj na povezanost između ruku i audio i videostimulansa, ubrzavajući sazrijevanje veza u mozgu između osjetilnih i motoričkih regija, što predstavlja sjajnu osnovu za nadgradnju novih vještina.
Testiranje je izvršeno na muzičarima, od kojih su jedni počeli svirati ranije, a drugi kasnije, i rezultati su pokazali da su oni koji su počeli svirati prije sedme godine uvijek imali točniji i precizniji osjećaj za vrijeme i trenutak od ostalih.